خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش

خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش با کد تخفیف : rdigi-follower

خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش

خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش با کد تخفیف : rdigi-follower

بهترین ترفند ها و معیار های مناسب برای نوشتن بیو اینستاگرام !

نوشتن یک بیو خوب در اینستاگرام شاید ساده به نظر برسد ، اما در واقع به برخی از استراتژی ها و خلاقیت ها نیاز دارد. 

به گفته محققان ، در 7 ثانیه اول ملاقات با شما ، مردم تصور کاملی از شما دارند - و حتی می تواند به صورت آنلاین کوتاه تر باشد. 

بنابراین ، اگر از اینستاگرام برای کسب و کار استفاده می کنید ، می خواهید اولین تصور خوب را با بیوگرافی اینستاگرام خود ایجاد کنید و از آن برای جذب پیروان و مشتریان بالقوه استفاده کنید! 

  

آیا آماده ساخت بیو اینستاگرام هستید که بازدیدکنندگان را متقاعد می کند روی دکمه "دنبال کردن" کلیک کنند؟ نحوه کار:

6 نکته برای ایجاد یک بیوگرافی خوب اینستاگرام

  • نام خود را برای سوالات جستجو بهینه کنید
  • مهارت و مخاطب هدف خود را اضافه کنید
  • کلمات کلیدی مرتبط را وارد کنید
  • پیوند وب سایت خود را بهینه کنید
  • اطلاعات تماس خود را به اشتراک بگذارید
  • خلاقیت کسب کنید و شخصیت خود را نشان دهید
  • Instagram Bio Checklist (جایزه!)

نکته شماره 1: نام اینستاگرام خود را بهینه کنید

اولین قدم برای ایجاد یک بیو اینستاگرام خوب ، اطمینان از بهینه سازی نام فیلد خود با نام و یا یک کلمه کلیدی قابل جستجو است. 

به عنوان مثال ، اگر در صنعت بهداشت و درمان هستید ، ممکن است بخواهید نام کامل خود را به همراه عنوان شغلی خود وارد کنید. به این ترتیب ، هنگامی که افراد شما را در اینستاگرام جستجو می کنند ، به راحتی می توانند حساب صحیح را پیدا کنند.

توجه داشته باشید که چگونه مگان واتسون درمانگر از نام فیلد استفاده می کند تا شغل خود را برای وضوح بیشتر اضافه کند: 

اینستاگرام همچنین زمینه های نام و نام کاربری را در درخواست های جستجو در نظر می گیرد ، بنابراین ایده خوبی است که از بهینه سازی آنها اطمینان حاصل کنید. 

با توجه به این موضوع ، ممکن است بخواهید از کلمات کلیدی استفاده کنید که فالوور واقعی اینستاگرام  بالقوه ممکن است آنها را جستجو کنند. آیا خدمات خاصی ارائه می دهید؟ آیا شما به ویژه موردی شناخته شده اید؟ 

به عنوان مثال سرآشپز و نویسنده هانا چه را در نظر بگیرید. او از نام فیلد برای وارد کردن نام خود و یک کلمه کلیدی استفاده می کند: دستور العمل های وگان. 

اکنون ، هر زمان کسی "دستور العمل های وگان" را در اینستاگرام جستجو کند ، حساب او یکی از اولین کسانی است که می بیند. و بیوگرافی ساده و مهم او در اینستاگرام به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا بدانند پست های او در مورد چه مواردی خواهد بود.

 

 

نکته شماره 2: مهارت ها و مخاطبان هدف خود را برجسته کنید

یک بیوگرافی خوب در اینستاگرام توضیح می دهد که مشاغل شما چه کاری انجام می دهد و برای چه کسانی مناسب است (معروف به مخاطبان هدف شما) 

Goldleaf با بیوگرافی اینستاگرام خود هر مورد را در لیست بررسی می کند:  

آنها شامل "مجلات و دکوراسیون مجله های علمی" در ابتدای زندگی نامه خود هستند و ذکر می کنند که برای "بیماران شاهدانه ، تولید کنندگان و علاقه مندان" است. بلافاصله ، بازدید کنندگان جدید دقیقاً می دانند که این مارک چه چیزهایی را به فروش می رساند و آیا محصولاتشان با علاقه آنها سازگار است. کوتاه و شیرین. 

اگر یک کارآفرین یا خالق هستید ، همچنین می توانید از Instagram bio خود برای جدا کردن در صنعت خود استفاده کنید. درباره مهارت های خود یا هر تجربه ای که ممکن است مورد توجه پیروان بالقوه قرار گیرد ، فکر کنید. 

Candace از candaceabroad ، یک وبلاگ نویس مسافرتی است که با استفاده از بیوگرافی خود تأکید می کند که او یک مهاجری آمریکایی است که در لندن زندگی می کند:

این خبر نه تنها مقدمه ای برای مشخصات وی است ، بلکه به مردم این امکان را می دهد تا بدانند که او در لندن کاوش خواهد کرد و از دیدگاه شخصی که به خارج از کشور مهاجرت کرده است راهنماهایی را ایجاد می کند (با اثبات اینکه آنها می توانند همان کار را انجام دهند!). 

با ویژگی انتشار خودکار ، عکس ها و فیلم ها را مستقیماً به اینستاگرام (بدون نیاز به هشدار فشار) برنامه ریزی کنید .


نکته شماره 3: از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید

استفاده از کلمات کلیدی هدفمند در bio شما قابلیت جستجوی شما در اینستاگرام را بهبود نمی بخشد (به جز همانطور که در بالا ذکر شد ، برای نام و نام کاربری شما) اما می تواند به تمرکز بیشتر حساب شما و ارتباط شما با فالوورها همفکر کمک کند.

همچنین می تواند هدف شما را با یک نگاه تحقق بخشد ، این مهم هنگامی است که تعداد محدودی شخصیت برای بازی دارید. 

وقتی تصمیم می گیرید چه کلمات کلیدی را در بیوگرافی اینستاگرام خود بگنجانید ، به ارزش ها و علایق اصلی خود و مخاطبان مورد نظر خود فکر کنید. 

Chalkboard Mag این کار را با استفاده از کلمات کلیدی مانند "سلامتی" ، "تغذیه" ، "مراقبت از خود" و "طراحی" انجام می دهد: 

اگر از اینستاگرام برای تجارت استفاده می کنید ، مدتی را صرف ایجاد یک "شخصیت" از پیروان ایده آل خود کنید. 

علائم یا علائم درد آنها چیست؟ چه کلمات کلیدی در آنها طنین انداز می شوند؟

استفاده از کلمات کلیدی که مخاطبان و مخاطبان شما را هدف قرار می دهد ، به کاربران کمک می کند تا شما را بهتر بشناسند ، آنچه را که می توانید ارائه دهید و اینکه حساب شما به آنها مرتبط است یا خیر.

ببینید چگونه Headspace از کلمات کلیدی مانند "خوشبختی" و "مراقبه" در بیوگرافی اینستاگرام خود استفاده می کند تا توضیح دهد که آنها چه کاری انجام می دهند و با پیروان ارتباط برقرار می کنند: 


نکته شماره 4: ترافیک را با Linkin.bio بعداً هدایت کنید

پیوند موجود در بیوگرافی اینستاگرام شما به آسانی قابل یافتن است و به راحتی قابل کلیک است و از این رو یکی از با ارزش ترین رانندگان ترافیک در نمایه شما است.

و خبر خوب این است که با Linkin.bio توسط بعدا ، می توانید کل فید اینستاگرام خود را به یک صفحه فرود قابل کلیک تبدیل کنید و بازدیدها را به فروشگاه آنلاین ، صفحه رویداد ، ویدیو یا وبلاگ خود هدایت کنید.  

این بدان معناست که شما می توانید به هر یک از پست های اینستاگرام که منتشر کرده اید پیوندهایی اضافه کنید ، که به شما کمک می کند مخاطبان اینستاگرام خود را به سمت محتوای مناسب یا محصولات سایت خود هدایت کنید.

و اگر از برنامه های بعد رشد یا پیشرفته استفاده می کنید ، می توانید حساب Shopify خود را به Linkin.bio متصل کنید! با چند کلیک ، محصولات Shopify را در پست های Linkin.bio خود برچسب گذاری کنید و حتی خرید خوراک خود را آسان تر کنید.

آماده هستید که فیدهای خود را با یک فید قابل خرید در اینستاگرام به مشتری تبدیل کنید؟ همین امروز از Linkin.bio استفاده کنید!  







با Linkin.bio ، ترافیک را رانندگی کنید و 
درآمد خود را پیگیری کنید 

پیوندها را اضافه کنید یا محصولات را در پست های اینستاگرام برچسب گذاری کنید تا خبرمایه خود را به یک صفحه فرود قابل کلیک و بهینه شده تبدیل کنید.


اکنون بارگذاری کنید!

 


نکته شماره 5: اطلاعات تماس خود را اضافه کنید

با داشتن پیج تجاری اینستاگرام ، می توانید اطلاعات تماس را به بیوگرافی اینستاگرام خود اضافه کنید. این شامل آدرس ایمیل ، شماره تلفن و آدرس آجر و ملات شما است. 

بهترین قسمت؟ در بیوگرافی شما هیچ فضای کاراکتری اشغال نمی کند! 

شرکت مراقبت از پوست Eluo Beauty و جواهرات با نام تجاری Greda Co. اطلاعات تماس برای بازدیدکنندگان جدید و پیروان آنها را دارد:

مزیت افزودن اطلاعات تماس این است که ارتباط با شما را آسان می کند. همچنین می تواند در صورت داشتن س questionال یا پرسش ، به عنوان یک درخواست بصری برای مخاطب عمل کند.


نکته شماره 6: با Bio Instagram خود خلاق باشید

گرچه مهم است که بیان کنید چه کسی هستید و چه کاری در بیوگرافی اینستاگرام خود انجام می دهید ، اما باید آن را فضایی برای نشان دادن شخصیت و سرگرمی خود بدانید. 

در اینجا 3 راه برای وارد کردن برخی از خلاقیت ها وجود دارد:

برای فاصله گرفتن از متن خود از شکلک استفاده کنید

یکی از روش های فاصله گرفتن از متن در بیوگرافی اینستاگرام خود ، استفاده از شکلک ها است. شما می توانید از آنها برای تجزیه بخشهای متنی که در متن شما سنگین است ، مانند Poppy's Happy Doodles یا Sam Ushiro ، استفاده کنید :

همچنین می توانید از Emoji برای برجسته کردن هر CTA (فراخوان برای عملکرد) استفاده کنید یا برخی از pizzazz ها را به بیوگرافی خود اضافه کنید ، بعداً :

هشتگ مارک دار را وارد کنید

این که آیا شما یک مسابقه اینستاگرام یا یک کمپین UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) را تبلیغ می کنید ، از جمله هشتگ مارک قابل کلیک در بیوگرافی Instagram خود می توانید به تعامل کمک کنید. 

مارک آشامیدنی Sunwink پیروان را ترغیب می کند تا از #DrinkSunwink برای فرصتی برای نمایش استفاده کنند: 

قرار دادن هشتگ مارک دار در بیو نیز راهی عالی برای عادت دادن پیروان خود به عادت استفاده از آن است ، مانند  آپارتمان درمانی :

بعلاوه ، کاربران اکنون می توانند هشتگ ها را در اینستاگرام دنبال کنند ، بنابراین اگر آنها هشتگ مارکدار شما را دنبال کنند ، می تواند ذهنیت برند شما را حفظ کند.

شکست خط را به بیوگرافی خود اضافه کنید

افزودن خط شکسته ها به بیوگرافی اینستاگرام خود راهی عالی برای بزرگتر و قابل مصرف بودن اطلاعات است. 

ساده ترین راه برای افزودن خطوط شکسته به بیوگرافی Instagram ، قالب بندی آن در نسخه وب برنامه است. بعد از اتمام کار ، یک بیوگرافی آسان برای خواندن خواهید داشت ، مانند houseplantjournal از داریل چنگ :


چک لیست بیوگرافی اینستاگرام

یک بیوگرافی خوب در اینستاگرام آن است که اولین برداشت عالی را ایجاد می کند و کاربران را ترغیب می کند تا روی دکمه "دنبال کردن" در حساب شما کلیک کنند. در اینجا خلاصه ای از آنچه ما پوشش دادیم:  

  • توضیح دهید که چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید
  • مخاطبان خاص خود را با کلمات کلیدی خاص هدف قرار دهید
  • با استفاده از Linkin.bio به وب سایت یا وبلاگ خود پیوند دهید 
  • روش های اضافی را برای تماس با پیروان خود فراهم کنید
  • شخصیت خود را نشان دهید

هر رویکردی را که تصمیم می گیرید برای بیوگرافی اینستاگرام خود انتخاب کنید ، ارزش دارد که برای این کار کمی وقت و تلاش بگذارید. 

هنگامی که یک بیوگرافی از آن راضی بودید ، از چند نفر در شبکه خود بپرسید که هنگام بازدید از نمایه شما چه احساسی دارند و از بازخورد آنها برای کمک به هرگونه تنظیم استفاده می کنند.  

و با رشد و تکامل کسب و کار خود ، می توانید هر چند ماه یکبار وقت بگذارید تا بیوگرافی خود را مرور کنید و مطمئن شوید که همیشه داستانی را که می خواهید بگویید بیان می کنید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد